Başkent Üniversitesi Kemal Reisoğlu Hastanesi Acil Servisi Alanya ilçesinde hizmet veren tam teşekküllü bir hastanedir. Bu hastane ile ilgili detaylı bilgileri yazımının devamında sizler için derlemeye çalıştık bildiğimiz üzere şehir hastaneleri ülke gündeminde en çok tartışılan konular arasında yer almaktadır.
Bu hastanelerin fiziksel özellikleri ile ilgili olarak dinlenme salonlarının bulunması ,modern olması, daha fonksiyonel sağlık tesislerinin olması, nitelikli yatakları ve hasta kapasitesi gibi konulara ön plana çıkmasıdır. Başkent Üniversitesi Kemal Reisoğlu Hastanesi Acil Servisi Hastahaneler.gen.tr sayfasına yapılan hasta yorumlarını şikayetlerini incelediğinizde geniş ve donanımlı olan bu hastanenin ulaşımının kolay olduğunu görebilirsiniz. Ayrıca hastane içerisinde gerek danışman ve hasta kayıt yerlerinde yapılan yönlendirme gerekse de yerde olan işaretler yada tabelalar sayesinde istenilen yerin kolaylıkla bulunabildiği yapılan yorumlar arasında. internet sayfasından hastaneye nasıl gidilir? Laboratuvar ve radyoloji sonuçları, hekimler, doktor çalışma çizelgesi ve randevu almak gibi birçok konuda kolaylıkla bilgi sağlayabilirsiniz. Bu hastane ile ilgili detaylı bilgi için hastaneyi ziyaret edebilir, yetkililer ile iletişime geçebilirsiniz.
Adres: Saray, Başkent Sk., 07400 Alanya/Antalya
Telefon: +902425102525
Hizmet saatleri: 24 Saat hizmet vermektedir.
Başkent Üniversitesi Kemal Reisoğlu Hastanesi Acil Servisi YOL TARİFİ
Başkent Üniversitesi Kemal Reisoğlu Hastanesi Acil Servisi
Yorumları – Şikayetleri
Nurcan Özel – 2 yıl önce
Hastaneye gittiğimizde güler yüzlü personel ve Doktor görmeye hasret kalmıştık ilgi ve alaka mükemmel 👍👏 Azcıkta Alkü olan eski Devlet Hastenesi çalışanları buraya gelip te nasıl davraniliyor hastalara ogrenseler iyi olur! yani Başkent hastanesi kadar olamaz ama insan yerine konsak ona da razıyız sonuçta Başkent hastanesi özel bizler asgari ücretle çalışan insanlarız ve bizi aşıyor maalesef ve şu an yaşıyorsam önce Allah’a sonra Başkent Hastanesi ne borçluyum iyi ki varsınız 🙏
Selçuk Özdemir – 4 yıl önce
04:10:2017 çarşamba günü saat 18:45 de eşimin ayak baş parmağını çarpması sonucu şişme ve ağrı şikayetiyle alanya başkent hastanesi acil servisine gittik ortopedi servisine yönlendirdiler gittik kayit yaptirdik önumuzde kac kisi var diye sordugumda 3 kişi var diye cevap aldım. Yalaşık 1 saat bekledikten sonra (bu arada 6,7hasta muane oldu sordugum zaman randevulu hasta dedi peki dedik)bi bayan geldi kayit yapan cocuk tamam ben sizi simdi alirim dedi randevusu olmadigi konusmalarindan bariz belli bu arada eşim grip ve 39derece ateşi var ve 45 kmlik yoldan gazipaşadan gelmişiz 8 aylik cocugumuzuda komşumuza emanet etmisiz engeĺli ve yaşlilara öncelik tanidiginiz için teşekkür ederiz diye duvarda ne guzel yazmislar bizde girenler yaşlı vaya acil dir diye insan gibi sıramizi bekliyoruz.tlf caldi kayit yapan cocuk tlfda yabancimi dedi tamam getir ben araya sokarim dedi bu arada ben hemen sordum kac kisi kaldi diye bize sira gelmesine 2 kisi kaldi dediler yaklasik 1.5 saat olmus 7 kisi iceri girmis cikmis muane olmus ama daha bize 2 kisi var.neyse yabanci hasta geldi 1,2 dakka oturduktan sonra buyrun doktorun odasina dediler.ben az once tlf konusmanizi duydum yabanci hastanın randevusu yok ve bi aciliyetide gozukmuyor dedim biz 1.5 saattir bekliyoruz hem aciliz hem hastayiz hem 8aylik cocugumuzu emanet birakmisiz hemde uzun yoldan geliyoruz bize oncelik taniyin demiyoruz ama zamanındada bize bakın dedim, hastenemizin önceligi yabancı hastalar kardeşim dedi ,şok oldum yazıklar olsun bu hastanenin gercekten politikasimi yoksa kayit yapan arkadaşın bi anlik gafletimi bilemiyorum kisacasi o sinirle başka hastaneye gittik ama ülkemde düştüğum duruma bak utanc verici resmen hastahane değil ticarethane olmus kayit yapan arkadaslarda kucucuk oda madem araya adam aliyirsun tlfda ne konusuyorsan duyuluyor insanlari bukadar salak yerine koyma.