Nilüfer 29 Ekim Mh. Aile Sağlığı Merkezi Bursa’nın nilüfer ilçesinde bulunan bir sağlık kuruluşudur. Hastaneler kadar personel, ekipman ve kaynağa sahip olmasa da hizmetlerini bölgesel olarak veren daha az bir nüfusla çalışıp sağlığın birinci basamağı olan hastalıklardan korunma ve sağlığı geliştirmek için çalıp yeni doğandan yaşlıya kadar herkese ayrım yapmadan hizmet veren kurumdur. Her türlü koruyucu hekimlik hizmetlerinin yanında hastaların muayene ve tedavilerini, sağlık ocağına kayıtlı herkesin sağlık sicillerini tutmakla mükelleftirler. Kurumun yeterli olamayacağı durumlarda da hastaneye sevk gerçekleştirmektedir.  Nilüfer 29 Ekim Mh. Aile Sağlığı Merkezi  Sağlık ocağı güler yüzlü çalışanları ve gelişmiş hizmet anlayışıyla bölgedeki insanlara hizmet edip sağlığı geliştirmeyi sürdürmektedir. Mevcut konumuyla kolay ulaşılabilir olması devamlı ve kapsamlı hizmet vermesi bir çok vatandaş için ilk tercih edilecek sağlık kurumu olmasını sağlamıştır. Eğer siz de bu sağlık ocağında hizmet aldıysanız aşağıdaki yorumlar kısmına düşüncelerinizi herkesle paylaşarak onların da faydalanmalarını sağlayabilirsiniz. Sağlıklı günler dileriz…

Adres:29 Ekim, 16120 Nilüfer/Bursa

Telefon:182

Hizmet Saatleri:08.00-17.00

Nilüfer 29 Ekim Mh. Aile Sağlığı Merkezi YOL TARİFİ

Nilüfer 29 Ekim Mh. Aile Sağlığı Merkezi

Yorumları- Şikayetleri

ismet soner – 8 ay önce
+ mhrs’den müracaat ettiğimde 3 hafta sonrasına randevu alabiliyorum. başka mahallelerde oturan arkadaşlarıma, akrabalarıma soruyorum; öyle bir sıkıntıları yok; en fazla iki-üç gün sonrasına randevu aldıklarını söylüyorlar. + girişteki sıra numarası alma ekranı umumiyetle bozuk. ya bir tarafı çalışmıyor, veya hiç çalışmıyor. + doktor (mustafa laçin) mesleğinden yorulmuş gibi. kapıyı çaldığında “sen de nereden çıktın, burada ne güzel oturuyordum” tavrı ile karşılanıyorsun. derdini/şikâyetini anlatırken hastasına şifâ olma, veya en azından şifâ yolu gösterme hevesi göremiyorsun. odasından çıkarken, onu rahatsız ettiğin intibaına kapılıyorsun. + hemşireler kapıda bir şey sormak için bekleyen hastaları görmüyorlar. neyse ki çekinerek araya girip derdini söylediğinde kızmıyorlar; bilgilendiriyorlar veya yapmaları icabeden şeyi yapıyorlar. + üç yıldızı, orada öyle bir bina olduğu için, binada çalışanlar içeri giren hastalara kızıp azarlamadığı için ve öyle veya böyle ortalama kalitede bir sağlık hizmeti verdikleri için verdim. 80’lerde 90’larda bunlar bile lükstü. + sağlık bakanlığının ASM’lerine işlerlik kazandırması güzel. bir de hasta memnuniyetini takip etse, diğerlerine göre geride kalan ASM’lerinin kalitesi de yükselecek.
serdar güç – 7 ay önce
Dr Mustafa Laçin! geçen gün eşim ilaç yazdırmaya gitmiş Cuma saati gelmeye utanmıyor musunuz burası müslüman bir ülke diye eşime laf söylemiş ve tavır davranışları iyi değilmiş öncelikle kendisi bizim ödediğimiz paralarla devletin kurumunda Oturuyor ve ahkam kesiyor ülkede gelinen son nokta bu kendisini şikayet edeceğim bu kafadaki kişilerin devletin kurumunda kendi işyeri gibi istediği şekilde davranabilmesi nasıl olabilir kontrol mekanizmaları kurumları denetlemeli bu tip zavallı Kişiler ne devlete ne vatandaşına faydalı olabilir hizmet edebilir örnek teşkil etsin diye yorumlara yaşanan bu kötü çirkin durumu yazdım kimse ses çıkartmazsa tepki göstermezse bunun gibiler ortalığı boş bulup at koştururlar.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir