Lara Anadolu Hastanesi Nerede

Lara Anadolu Hastanesi Alanya ilçesinde hizmet veren tam teşekküllü bir hastanedir. Bu hastane ile ilgili detaylı bilgileri yazımının devamında sizler için derlemeye çalıştık bildiğimiz üzere şehir hastaneleri ülke gündeminde en çok tartışılan konular arasında yer almaktadır.

Bu hastanelerin fiziksel özellikleri ile ilgili olarak dinlenme salonlarının bulunması ,modern olması, daha  fonksiyonel sağlık tesislerinin olması, nitelikli yatakları ve hasta kapasitesi gibi konulara ön plana çıkmasıdır. Lara Anadolu Hastanesi Hastahaneler.gen.tr sayfasına yapılan hasta yorumlarını şikayetlerini incelediğinizde geniş ve donanımlı olan bu hastanenin ulaşımının kolay olduğunu görebilirsiniz. Ayrıca hastane içerisinde gerek danışman ve hasta kayıt yerlerinde yapılan yönlendirme gerekse de yerde olan işaretler yada tabelalar sayesinde istenilen yerin kolaylıkla bulunabildiği yapılan yorumlar arasında.  internet sayfasından hastaneye nasıl gidilir? Laboratuvar ve radyoloji sonuçları, hekimler, doktor çalışma çizelgesi ve randevu almak gibi birçok konuda kolaylıkla bilgi sağlayabilirsiniz. Bu hastane ile ilgili detaylı bilgi için hastaneyi ziyaret edebilir, yetkililer ile iletişime geçebilirsiniz.

Adres: Güzeloba, Havaalanı Bulvarı, 2246. Sk. No:9, 07230 Muratpaşa/Antalya

Telefon: 444 9 112

Hizmet saatleri:  24 Saat hizmet vermektedir.

Lara Anadolu Hastanesi YOL TARİFİ

Lara Anadolu Hastanesi 

Yorumları – Şikayetleri

Kübra Gencel – 2 ay önce

Doktorları hariç beş para etmeyen bir hastane!!! Bütün hastalıklarımda bu hastaneye gidiyorum çünkü doktorlarından çok memnunum. Özellikle Mani Bey ve Ersin Bey. Ama personeli için aynı düşüncede değilim. Daha öncede mail ile bu durumu bildirdim. Girişteki çalışanlar hem işe hakim değiller hemde çok kabalar…. İşlemler çok uzun sürüyor soru soramıyorsun hem düzgün tatmin edici cevap vermiyorlar hemde uslup çok kötü… ben maalesef çok sık hastaneye gelen bir “ Müşteriniz” olarak çok fazla gözlemleme şansına sahibim. eskiden özel sağlık sigortalı olarak içerden işlemlerimiz yapılıyordu. Ayşegül hanım işini çok iyi yapıyor ve çok memnun ayrılıyorduk. Yeni sistemde girişten işlemi yapıp çıkarken özel saglıga ugruyoruz. Ugraş babam ugraş!! İşini düzgün yapan yok ki!!! Bugün pcr testi vermek istedik giriş yapılması bilmem kaç dk sürdü!!! Düzgün açıklamada yapmıyor arkadaş…!!!kan almadaki bayanlardan insanın ödü kopuyor zaten! Yüksek sesle konuşması ( bilgilendirme için bile olsa) çok itici.. devlet hastanelerinden hallice bir muamele.. zaten küçücük eski püskü koridorlar… kimliğini cama yapıştırıp gösteriyorsun öyle sıraya alıyor hanımefendi seni…insanları hizaya sokma çabası!!! Bu arkadaşa devlet hastanesinde çalışmadıgının öğretilmesi gerekli!! Biran önce hastane koşulları ve çalışanlar düzeltilmeli . yoksa benim gibi iyi bir “müşteriyi” kaybedeceksiniz!!!! Revize; tüm doktorlarından çok memnunum demiştim. Hep aynı doktorlara gittiğim için öyle düşünmüşüm, “hepsinden memnunum “ yanlış olmuş, memnun olmadığım doktor da var artık!

Özgür Gülmez – 2 hafta önce

Birçok kez isim değiştirmesine rağmen ne zihniyetinin , ne düzeninin değiştiği Antalya`nın açık ara en kötü sağlık kuruluşu.Anadolu grubunun da alması bence kurtarmadı çünkü ünü kötü , insanlara yaşattıkları kötü.Acili acil değil , hizmeti hizmet değil..2 dakika daha dayanabilecek durumunuz varsa Medical Park`a falan gidin..Burda yaşadığımız o kadar kötü deneyimler var ki , mecburiyetten bile pişman olur mu insan.Kurumsal ve yönetimsel olarak hiç bir organizasyon yok , özür yok , mahcubiyet yok.

Vay Si – 4 ay önce

Bi yildiz bile fazla ancak 0 yildiz verilemiyor. 21.09. tarihinde oglumu yüksek ates ve nefes almakta zorluk cektigi icin malesef bu hastaneye götürmek zorunda kaldik. (Kaldigimiz Otelin, Delphin Diva, bu ticarethane ile anlasmasi varmis) Ilk muayene Dr. Asli Yalcinkaya tarafindan yapildi, ve bronsit teshisi konuldu. Doktor hanim, ciger filmi, PCR testi ve kan tahlilleri istedi, ve en az bir gece gözetim altinda tutulmasi, buhar ve serum verilmesi gerektigini söyledi. Tabiki tedavi baslamadan önce 5000 TL parayi kredi karti ile ödedim. Evet 5000 TL, bes bin TL. Ciger filmi cekildi, ve cocuk odaya alindi. Odada ilk buhar tedavisi baslatildi. Hastane sartlari kötü ve ben cocugumun orda kalmasini istemedim ve kararimi degistirip oglumu taburcu etmelerini söyledim. Hemsire doktor ile konusun dedi. Doktorun yanina gittim, ve oglumu hastaneden cikarmak istedigimi, ilk ucak ile almanyaya dönecegimi belirttim. Ancak tedavi edilmezse cocugun ölüm tehlikesi oldugunu, bu sekilde ucaga alinmayacagini, zihinsel ve fiziksel sorunlar olabilecegini, durumun kritik oldugunu söyledi, ve neden sorumsuz davrandigimi sordu. Ayrica ciger filmini gösterip, bu kadar kötü durumda bir cigeri nadir gördügünü söyledi. Tamamen korkutmaya ve hastanede tutmaya yönelik bi konusma. O dakika anladimki bu hastanede insanlara, özellikle de yurtdisindan gelen hastalara, sagilacak inek gözü ile bakiliyor. Gece hastanede kalmadigi icin 1500 TL iade edilecek dediler. Vezne ye gittim, iade icin türk banka bilgileri istediler, yurtdisindan geldigim icin, türkiyede banka hesabim yok. Yurtdisi banka bilgilerini verdim, para iade edilecek dediler. Hala parayi bekliyorum, iade edilmedi. Fatura email ile yollanacak dediler, fatura da elime ulasmadi. Kagitlari imzaladim ve oglum ile birlikte otele döndük. Durumu iyilesmedigi icin aksam Medical Parka götürdüm. Muayene eden Doktor bey, bronsit oldugunu tastikledi ancak antibiotik surup ve ates düsürücü ile tedavi edilebilecigini, Anadolu hastanesinde durumu dramatize edildigini söyledi.Tekrar buhar verildi, ve igne yapildi. Ilaclarini düzenli kullandik, ve cocuk iki gün icinde kendine geldi. Simdi bu mesajin altina cagri merkezimizi arayin falan yazacaklar. Ama arayip izah edilecek bir durum yok. Hastane tamamen insanlarin korkulari ve duygulari sömürülerek ticarethane ye dönmüs. Tüm Lara daki otellerle anlasmalari var ve gelen insanlar soyuluyor. Bu konuyu isimlerle birlikte CIMERE ve Saglik Bakanligina tüm detaylari ile ilettim. Bu hastanenin önünden dahi gecmeyin, bir saglik probleminiz varsa direk baska bir hasteneye gidin. Allah sizi de zor durumda biraksin, ve sizi sevdikleriniz ile sinasin. Protokol Numarasi 398542 ve hasta adi Akif C., sonra bu mesajin altina böyle bi hasta yoktu yazmasinlar.

Salih Kurt – 2 ay önce

04.12.2021 tarihinde isletmemde gecirdigim iş kazasi icin buraya geldim. Hasta kayitdaki Semra Kurt isimli hanimefendi ücret cikacagi ve doktorlara danişacagi sebeple yaklasik 40 45 dakika bekletildim. İsmi özel ama para ödemeyince sizin icin hicbir özelliği yok. Doktor muayene edip ondan sonra is kazasi olup olmadiigina karar verecek dedi kendisi, sanki doktor benimle calisip olayi yasamis gibi. Danisma ekibinizi veyahut para ödemeyen hastalara da hasta gibi davranmanizi tavsiye ederim. Semra Kurt isimli hanimefendi kayit esnasinda benden once aldiginiz 30 kisilik surecte hasta gibi davranmayarak beklettiginiz icin tesekkurler. Umuyorum hastanenize tekrar ugramam. Herkese gecmis olsun. İŞ KAZASİ GİBİ ELZEM DURUMLARDA KESİNLİKLE BU HASTAHANEYE GELMEYİNİZZZZ.

Erhan Toprak – 6 ay önce

Reine abzocke dieser Hospital. Bitte geht nicht dort hin !!! Die verarschen dieTouristen. Kim bilir bu zamana kadar kaç İnsan in (Turist in ) hakkına girdiniz ?!? Harram olsun . Bizlerden yapılmamış pansuman için fazladan ücret alacakatnız. Guya dikiş atılmış diye fatura da rapor geçtiniz. Acil doktoru dikiş e gerek yok, yapışkan bantla yara kapanır dedi. 10 dk sonra bi hemşire gelip estetiklik durum var diye bekletti . Yani burda herkes nasıl çarparız diye doktor olmuş. Hasta ucret kayıti 578 tl. Sadece kayıt yani pansuman ücreti yok bunun içinde. 1 – 2 bin tl soyacağız diye Milletin sağlığı ile oynamayın. Tek güzel söyledikleri şey ” Nasıl olsa Almanya da sigortanizdan paranızı geri aliyorsunuz” demeleri. Yahu sen olmayan yapılmayan pansuman para talep ediyorsun ve milleti kandırıyorsun sonra gelmiş sigortadan alırsın diyon. Lütfen bu ülkede hizmet etmeyin resmen soyguncusunuz !!!! Sizler Yüzünden bu ülkeye turist gelmiyor . Hizmet ederken onurlu olun !!

Bir Cevap Yazın