Liv Hospital Ankara Hastanesi Ankara’nın Çankaya ilçesinde bulunan tam teşekkürlü bir hastanedir. Liv Hospital Ankara Hastanesi, Hasta ve çalışan gereksinimlerini çağın gereklerine uygun olarak karşılayan bir yapıya sahip, kendi alanlarında girişimci, araştırmacı, yenilikçi, liderlik yeteneğine sahip uzman hekimler yetiştiren, sürekli yenilenen ve ileri teknolojileri hızla kullanan dünya standartlarında sağlık hizmeti vererek başkentin ve ülkenin en kaliteli, en güvenilir sağlık hizmetini en eğitimli personel ile sunan bir hastanedir. Hasta ve çalışan odaklı çalışmak, Yeniliklere açık olmak, Sürekli kendini geliştirmek, Saygılı, dürüst güvenilir hizmet vermek, Etik ilkelere uygunluk, Kaliteli ve verimli hizmet sunmak. Hizmette süreklilik ve erişilebilirlik, Sağlıkla ilgili bütün konularda sağduyulu olarak hizmet sunmak temel gayesidir. sizlerde Liv Hospital Ankara Hastanesinden hizmet almak isterseniz aşağıdaki yorum ve şikayetlerden faydalanabilirsiniz.

Adres: Kavaklıdere, Bestekar Cd No:8, 06680 Çankaya/Ankara

Telefon: 4444548

Hizmet saatleri: 24 saat açık

 

Liv Hospital Ankara Hastanesi YOL TARİFİ

Liv Hospital Ankara Hastanesi

Yorumları-şikayetleri

Barış BAŞ-bir ay önce
Liv Hospital Ankara hastanesiyle ilgili 3 olumsuz olay yaşayınca hem bir daha tercih etmekten vazgeçtim hem de tecrübelerimi paylaşmak istedim. 21.12.21’de randevu aldım online olarak randevu saatinden 30 dakika önce arayıp iptal ettiler, 27.12.2021 tarihine işitme test randevusu aldım cihaz çalışmıyor diyerek iptal ettiler, 28.12.2021 tarihine çocuk için randevu aldım tamamlayıcı sağlık sigortası olmasına rağmen ücret talep ettiler 460 TL. Başka doktordan aldığım randevuyu bir başka doktora aktardılar. Kabul etmeyince 1 saat 15 dakika bekletip sistemlerindeki problemi çözdüler.
melikşah şan-bir hafta önce
Liv Hospital Ankara Hastanesi’ne kızımın kolunda şişlik şişlik şikayeti ile gittik önceki akşam acile gitmiştik acildeki Doktor bunun önemli olduğunu mutlaka ortopedi doktoruna gorunmesi gerektiğini israrla belirtince bizde hemen ertesi günü ortopedi doktoruna randevu aldık gittik ortopedi doktoru ultrason istedi ultrason için randevu almaya aşağıya indiğimiz zaman bize 15 gün sonrası icin gün verdiler Biz de Doktor beye söyledik Doktor Bey acil olduğunu belirterek yeniden istedi ancak ultrasonda randevu vermekle görevli elemanlar durumun acil olmadığına doktor beyin yaptığının hatalı olduğunu belirterek tekrar Doktor aradılar doktor acil olduğunu belirtti doktorun acil olduğuna karar verdiği bir işlemi yapmamak için bu kadar direnmelerini nedenini anlayamasakta etesi gün zorla da olsa randevu verdiler ancak beklemeli olarak alabileceklerini hatta 4 saat bile bekleyeblicegimizi belirttiler bu kaba ve anlamsız davranışlar neticesinde kizim başka hastaneye gitmek istedi ultrasonda işi randevu vermek olan kişilerin hastaligin aciliyetten nasıl karar verdiklerini hala anlayamadım bir daha Liv Hospital a gitmeyi de düşünmüyorum kimseye de tavsiye etmiyorum doktorlar ilgili ve alakalı ancak yeterli değil
Ahmet-2 hafta önce
İhtiyacımız olduğunda uzun zamandır gittiğimiz hastane olan Liv Hospital Ankara’ya 30 liralık anlamsız mecburi vale hizmeti nedeniyle son gidişimizi gerçekleştirdik. Ne yapıyorlar bana alt tarafı arabayı alıp otoparka koyuyorsunuz. Hastane yönetimine soruyorum. Bir restauranta gittiğinizde yemek parasının yanında bir de vale parası mı veriyorsunuz? yoksa orada yemek yemeniz için vale hizmeti ücretsiz mi veriliyor. Ya milleti çok kolay para kazanıyor ya da saf sanıyorsunuz. El insaf.
İşletme sahibinin yanıtı2 hafta önce
Merhabalar, daha kaliteli hizmet sunabilmek adına değerli geri bildiriminiz için teşekkür ederiz. Belirtmiş olduğunuz konuyla ilgili olarak hastanemizin hasta hakları birimine [email protected] adresinden ulaşabilirsiniz. Konuyla ilgili detayları iletişim bilgilerinizle birlikte bize iletebilirseniz konu incelenerek tarafınıza bilgilendirme sağlanacaktır. Sağlıklı günler dileriz.
Gencer Tulay-2 ay önce
Merhaba 30.11.2021 tarihinde hastanenin internet sayfasındaki e-Hizmetler > Sizi Dinliyoruz > Şikayet bölümünden yorumumu yazmıştım. Hastane personeli 03.12.2021 tarihinde aileme check-up paketi sunmak amacıyla beni aradı, ancak şu ana kadar şikayetimle ilgili tarafımla iletişime geçilmediğinden yorumlarımın görülmemiş olabileceğini düşünüp bu ortamda da aynı yorumları paylaşmak istedim. 30.11.2021 tarihinde Liv Hospital Ankara Hastanesi’nde Dahiliye Bölümü’nde Dr. Sercan Cansaran Hocamız’a muayene için gittim. Doktorumuza teşekkür ederim, tahlillerin sonuçları belli olduktan sonra da kendisi arayıp bilgilendirdi. Ancak doktorumuz hakkındaki görüşlerim ne kadar olumlu ise muayenehanesinin önündeki sekreteri hakkında o kadar olumsuz. Rapora doktor beyin kaşe istediğini söylüyorum, oflaya puflaya iş yapıyor. İş başı kağıdı istiyorum, çalıştığım kuruma varış saatimin yazılmasını istediğimde “Orası bizi ilgilendirmez!” diye karşılık veriyor. Daha önce bu hastanede göğüs hastalıkları ve dermotoloji bölümlerine de gittim, böyle bir muamele ile karşılaşmadım. Maalesef bu personelin muayene için gelenlere kaba davrandığını ve hastaları yanlış yönlendirdiğini gördüm. Oraya gelen hastalar suçlu, kanun kaçağı vs. değil; hanımefendinin kendisi de suçluları etkisiz hale getirecek kolluk kuvveti personeli değildir. Kendisi oraya gelenlere yardımcı olmak, onlara yol göstermek için görevlendirilmiştir. Kendisine nasıl konuşması ve davranması gerektiği öğretilebilir, ya da insanlarla iletişiminin daha az olacağı bir hastane biriminde kendisi istihdam edilebilir. Hastaların bu şekilde olumsuz tavırlarla karşılaşması morallerini bozmakta olup alternatif olarak birçok özel hastane bulunmaktadır. İlgilenen ve okuyanlara teşekkür eder, sağlıklı günler dilerim. Saygılarımla, Gencer TULAY
Kemal KIZILCA-bir ay önce
İki dakikalık bir muayenin ardından beni başından savan ortopedistime 8 gündür ulaşmaya çalışıyorum. Doğrudan arayabileceğiniz bir numara yok. Siz arıyorsunuz, o lütfen dönecek. İki kere not bıraktım, doktordan dönüş yok. Zaten MR randevusunu da başından savıp sekretere havale etmişti. MR doktoru, raporunu bir hafta sonunda, yine hatırlatmayla verdi. Hastanede sekreterler, hemşireler, ve diğer giriş seviyesindeki diğer çalışanlar üzerinde yoğun bir iş baskısı olduğu çok anlaşılıyor. Saniyeleri boş geçmiyor ve yetişemiyorlar. Kan alma odası hemen hastane girişinde; soğuk, küçük ve yetersiz. Hep sıra var. Mecbur değilseniz tavsiye etmiyorum.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir