İstanbul Tuzla ilçesinde Hizmet Vermekte Olan Okan Üniversitesi Hastanesi  ile alakalı Bir Çok Detaylı Bilgileri Sizler için Web Sayfamızda Bir Araya Getirip Sizlere Yardımcı Olmak adına Paylaşmaktayız .Sizlerin Daha iyi bir Şekilde bulunan Adrese Gitmeniz İçin Bilgileri sizlere Paylaşmaktayız. Lütfen Sizlere Vermiş Olduğumuz Bilgileri Teyit Edip Öyle Hareket Etmenizdir. Çünkü Bu bilgiler Güncellenip Değişebilir. Lütfen Okan Üniversitesi Hastanesi Hakkında Olan Görüşlerinizi bizlere yorumlarda Bildirirseniz seviniriz. Şimdiden acil Şifalar Dileriz.

Adres: İçmeler mah, Aydınlı Yolu Cd. No:2, 34947 Tuzla/İstanbul

Saatler: 24 saat açık

Telefon: 444 9 863

Okan Üniversitesi Hastanesi YOL TARİFİ 

Okan Üniversitesi Hastanesi Yorumları 

Merve Zengince – 4 hafta önce
Çocuk doktoru Ahmet Rıfat beye muayene geldik. Ultra ilgisizliğine odadan çıktığımda doktorun covid pozitif olduğunu öğrenmem eklendi. Madem covid neden muayene kabul var doktor bir de.. Hasta haklarına şikayette bulunmak icin gittiğimde sagolsun biri en azından anlayışla dinledi. Diğeri şu an sizde covid olabilirsiniz ama buradasınız diyerek normalleştirdi. O an anladım paranla rezil olmak nedir. Buldukları çözüm önerisi muayene ücreti almamak. Allianz olmasaydı yaparlar miydi?

İşletme sahibinin yanıtı : Merhaba, öncelikle yaşanan bu süreç için üzgün olduğumuzu belirtmek istiyoruz.
Dünyaca içerisinde bulunduğumuz pandemi sürecinde hastalarımızın güvenliğini sağlamak amacı rutin kontroller halinde PCR testi yapılmakta olup hasta güvenliğini tehlikeye atacak bir durum yaşanmamasına özen gösterilmektedir.
İlgili hekimimiz de herhangi bir şüphe ve/veya semptom olması sonucu test yaptırmamış olup rutin test kontrolleri sonucu pozitif olduğu saptanmış, testi sonuçlanır sonuçlanmaz istirahate ayrılmıştır.
Bilgilerinize sunar, sağlıklı günler dileriz.

Nuriye Aktay – 4 hafta önce
7 aylık yeğenimin rahatsızlığı nedeniyle Dr. Ahmet beye muayeneye geldik, Dr beyin ilgisiz muayenesinin yanı sıra sonrasında kendisinin covid pozitif olduğu bilgisi verildi. Covid testi yaptıran birinin hala poliklinikte hasta bakması(hatta oyalaması) tamen hasta sağlığını riske atmaktan başka birşey değildir. Bu durum gösteriyor ki hastanenin asıl amacı hasta sağlığı değil tamamen maddiyat olduğudur.

İşletme sahibinin yanıtı : Merhaba, öncelikle yaşanan bu süreç için üzgün olduğumuzu belirtmek istiyoruz.
Dünyaca içerisinde bulunduğumuz pandemi sürecinde hastalarımızın güvenliğini sağlamak amacı rutin kontroller halinde PCR testi yapılmakta olup hasta güvenliğini tehlikeye atacak bir durum yaşanmamasına özen gösterilmektedir.
İlgili hekimimiz de herhangi bir şüphe ve/veya semptom olması sonucu test yaptırmamış olup rutin test kontrolleri sonucu pozitif olduğu saptanmış, testi sonuçlanır sonuçlanmaz istirahate ayrılmıştır.
Bilgilerinize sunar, sağlıklı günler dileriz.

Fulden Orhan Kaygusuz – bir hafta önce
Hastanenin kardiyoloji bölümünde doktor Ceyhan Türkkan’a randevu saatimden önce gelmeme rağmen 45 dk fazladan bekletildim bu arada randevu saatimi değiştirmişler. Holter takıldı ertesi gün çıkarmaya geldiğimde doktorun ameliyatının uzadığını 15 dakikaya geleceğini söylediler. 1 saat sonra geldi ve benden sonra gelen hastayı aldılar açıklama yapmak yok. Boşuna saatlerce beklemek istiyorsanız bu hastaneyi tercih edebilirsiniz. Ben bir daha gelmem.

İşletme sahibinin yanıtı :
Merhaba, öncelikle yaşanan bu süreç için üzgün olduğumuzu belirtmek istiyoruz. İletişim bilgilerinizi [email protected] adresine gönderirseniz en kısa süre içerisinde size dönüş sağlamak isteriz. Sağlıklı günler dileriz…

Ezgi DOĞAN – bir ay önce
Rutin bir check-up sonucu babamda aort anevrizması ve ileri derecede aort kapak yetmezliği tespit edilmişti. Araştırmalarımız sonucu çok şükür ki Mehmet Altuğ Tunçer hocamızı bulduk. Gerek ameliyat öncesi gerek ameliyat sonrası hem etik açıdan hem insani açıdan bize herzaman iyiki dedirtti. Bu zorlu süreçte bize yaşattığı mutluluğun tarifi yok.
Çok başarılı bir operasyon sonrası şuan evimizdeyiz. Doktorumuz dışında teşekkür borçlu olduğumuz kocaman bir ekip var. Yoğun bakım sorumlusu Fahrettin Başar ve ekibine sonsuz teşekkürler , cerrahi servisinde çalışan hemşirelerimiz Neslihan Kocak, Vahide Kör ve Arzu Yıldız, ayrıca her derdimize çözüm bulan Elif Gül Aslan’a bin şükür. Ben kendimde doktorum ve Öyle bir zamandayızki hiçkimsenin sağlıkçılara sahip çıkmadığı şu dönemde bizlere gösterdiğiniz iyi niyet, ilgi ve saygı için minnettarım. Umarım herzaman hakettiğiniz yerlerde olursunuz. Mesleğinize olan inancınızı ve sevginizi hiç kaybetmeden aynı hevesle çalışmayı mümkün kılan bir türkiye diliyorum. her geçen gün bir öncekinden daha umutla başlasın. Çok değerlisiniz iyiki varsınız 🙏

Serkan Ren – 4 hafta önce
İlgi alaka ve hizmet noktasında yerlerde. Çocuk hastaligi bölümü doktorlarınin eline hiç bir bebeği düşürmesin Allah. Hemşireler kan almayı henüz öğrenmemis bebeğimin elleri mor ve kan sonucu yok. Şiddetle kaçın. Hastane değil ticarethane.

İşletme sahibinin yanıtı : Merhaba, öncelikle yaşanan bu süreç için üzgün olduğumuzu belirtmek istiyoruz. İletişim bilgilerinizi [email protected] adresine gönderirseniz en kısa süre içerisinde size dönüş sağlamak isteriz. Sağlıklı günler dileriz…

Nilay Doralp – 2 hafta önce
2019 Aralık ayında eşimin aort ameliyatını yapan ekip başta M.Altuğ Tuncer olmak üzere , iyileşme sürecinde kat hemşireleri Nilgün,Rabia, Özge,Ece,Büşra,Emre hemşirelerin üzerimizde emeği büyük. Eşimin sağlığı iyi , kalp sorunları için öneririm.

ZAFER ŞAHİN SÖNMEZ – 2 ay önce
Hastanenin oto parkına aracımı park ettim, KBB muayenesi için randevusuz bir şekilde kayıt bölümüne ilerledim, randevum olmadan muayene olamayacağımı söylediler, teşekkür ettim ayrıldım. Aracıma bindim ve otoparktan çıkarken hastanede geçirmiş olduğum 16 dakika için 10 TL otopark ücreti talep ettiler.

Şimdi ilk rahatsızlığıma tekrar dönüyorum, benim KBB alanında geçmişten süregelen kronik bir rahatsızlığım yok, sabah boğaz ağrısı ve öksürük ile kalktım rahatsız olduğumu hissettim muayeneye geldim. Soruyorum bir muayene ve ilaç için 1 gün sonrasına randevu alıp rahatsız bir vaziyette muayene gününü mü beklemeliyim?
Diğer rahatsız olduğum durum siz bir hastanesiniz oto park işletmesi değilsiniz, ben muayene anlamında hizmet alamadığım bir yere ve geçirdiğim 16 dk süreye neden otopark ücreti ödeyeyim. Tamamen amatör bir yönetim anlayışı, emin olun bu konuda kaybettikleriniz kazandıklarınızdan çok daha fazla.

Not: Hasta hakları / Halkla ilişkiler de görevli hanımefendi sağolsun şikayetimi dinledi ve otopark ücretinin iadesi konusunda yardımcı oldu. Ama mesele bu değil, ben veya aynı durumu hasta halleriyle ile yaşayan insanlar buraya tekrar gelir mi?

By admin

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir